jag säger bara MALLAN!!

Tack du underbara vän för den fina kommentaren på din blogg! Man blir varm i hjärtat!

"Bästa Cia messat sin omtanke. Jag saknar henne, hennes omtänksamhet och humor nu när vi inte sitter i samma rum.

ja som ni ser så är det en hel del bra människor på mitt ibland väldigt underliga jobb!..

man har ju en del ris och ros att ge! 

Förändringar har hänt! Gillar jag/vi det ?? tror inte det va!
hur tänkte ni då?

dagens fråga!

hur viktigt är det att man vet hur den som bloggar ser ut??

VIktigt eller livsviktigt??

Staropramen//Myran

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ååå fina Cia!

Du gör mig GLAD!

Vad härligt att vi får tjattra järnet nästa lördag.

Krama

2009-04-18 @ 20:38:19
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0