innan det är söndag!

men idag har jag varit duktig!

Strykningen... ja det gick inge vidare...
Men som Tony Irwing skulle ha sagt!

jag har varit och handlat med chefen och amanda!
bakat bröd (dubbel sats) när jag kom hem!

lagat GOD mat!
diska och plockat och styrt!

I morgon vankas det en tur på hojjen om det är väder vill säga...
Annars tar jag bilen, man kan ju välja :))

Chefen har lagt sig, amanda har  främmande (Niklas) agnes är ju i blekinge..
Ja jag är solo uppe och skall nog snart lägga mej!

Gulligaste Mallan och Linda skall till Valbo i morgon, om inte Linda får barn innan vill säga..
Dom skall köpa ljus till mej, det är TOMT nu! och det behövs !

Tänkte åka till Ikea nästa helg men då skall jag ju på tjejmiddag, och lika helgen därefter. OJOJ det rör på sig!
skall fundera ut hur jag skall kunna bjuda lite roliga brudar till mej och dricka lite vin äta god mat och röka lite vattenpipa som utlovat... Kan ju inte ta alla på en gång...

Tål att tänkas på och styras upp!

Nä nu skall jag vara duktig och lägga mej i skaplig tid också!

Nice day//Myran

Kommentarer
Postat av: Bjorne

Sant,det är en jättetrevlig arbetsplats,många vill komma hit på studiebesök,undrar varför?ha en bra MC dag.

2009-04-19 @ 08:26:41
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0