hörde ni om fotot till körkortet??

Var ju efter många om och men in till en fotograf i stan och bad om ETT foto till mitt körkort!

Fick till svar att det "blev" fyra i maskinen typ!

Ok, snabba på och jag kan inte flina för jag ser alltid sur ut och som en gangster!

Tro på fan när vi står och pratar och hon framkallar....

Det blir nå fel på apparaten så jag får
ÅTTA bilder på mig själv!!!!

Men herregud är inte det HÖJDEN av flyt så säg
.

ialla fall tyckte agnes jag såg äldre ut på bilderna (samma alla 8)
 
så på kvällen när jag kom ut i köket så satt det på en och annan skåplucka ett foto av mej.. ;)

ja så kan det gå och 180:- för åtta "idolbilder " är ju inte fy skam.

jag har ialla fall ett fungerande körkort med en gangsterbild på!

//BYe bye //Myran

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack goaste Myran för din kommentar. :)

Det ska bli bra, nu vill jag bara ner till Lund och få det gjort.

Haha, skoj med bilderna.

Hoppas din lördag är fin.

Massor med kramar till dig.

2009-04-18 @ 14:32:34
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Trodde du skulle visa ett kort,kanske kommer en bikinibild frampå,prövade den röda igårkväll,får ej av den så har jobbat i den idag,några av killarna har varit lite småsugna tror jag,och växthuset ska fixas nästa gång jag kommer hem från Sundsvall,kan bli många frostnätter ännu så lika bra och ta det lugnt,ha en bra kväll.

2009-04-18 @ 18:15:46
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Linda C

Men jag ska ju oxå få en bild. Det har vi ju redan pratat om ;)

2009-04-19 @ 20:13:31
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0