halsband... <3

jag har hittat en tjej på en blogg som gör jättefina smycken, Malin gå gärna in dit och kolla..

Skulle kunna handla många olika smycken där, har precis betalat ett halsband som jag kommer att visa på bloggen och bära med kärlek :)

har hittat ett armband också som jag tror det blir..

Imorgon bär det iväg till jobbet igen, DÅ HÄNDER DET SAKER, viktiga möten väntas...Sen blir det nog lugn och ro!
Har fått förfrågan att göra en brudbukett med tillhörande corsage och tärnbuketter också idag, skall bli kul trots att det är på midsommar. Förstår inte varför folk skall gifta sig då? Gifte du dej då? iså fall varför?

jag är gift men den 30 juni!

chefen och jag samt våra grannar var på promenad idag, vi konstaterade att vi tinat ur vinterdvalan och skulle umgås lite mera nu när värmen kommer och vi kan sitta ute, ! Skall bli nice!

Studsmattan är såld! SKÖNT!

Annars är det som  det skall !
TACK Lelle för ditt stöd! Du är bra du!

Ja dax för kvällsfika sen är det sängen som gäller!
KUL för dig att du väntar barn igen :)

Tjingeling// Myran

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahaha....vi gifte oss midsommar 2004.

Ja, varför just den dagen vet jag inte. En trevlig dag att gifta sig på, i vecka 36 i graviditeten :)

2009-04-22 @ 20:18:27
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: britt-marie

när jag en gång gifte mig var på midsommarafton.men det var för vi förlovade oss på julafton...6 månader. men det sket ju sig ändå...

kram..

2009-04-22 @ 20:19:00
URL: http://finskorpan.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har inte gift mig än, men det ska ske 6 mån efter karln min gett mig en ring;)

Jag skulle helst gifta mig på det datumet som morfar och mormor gifte sig på:)

2009-04-23 @ 13:15:21
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0