baka bullar?

Ja det är den stora frågan just nu!

Ha ett paket jäst som jag undrar vad jag skall göra med...
Vad är det med mig?? det har väl inte stört mej förut att ha ett paket jäst i kylen?

Är det för att jag tänker "VARFÖR" varje andetag? HAHAHAHA Ironin är överlödig!

Hojen får nog vila idag, det är inte väder nu för att lufta den, man skall inte åka och frysa om man inte behöver!
Bekvämt skall det vara, för jag har hojen ENDAST för LYX i tillvaron. Det är inga MÅSTEN att åka! För många år sedan då vi åkte hoj(innan vi hade barnen som snart är 20,17 år) ställde vi av en bil för att ta in hojen och åka, då var det inte kul för chefen när det regnade... För då tog ju jag bilen.. Ja sån är jag!

Nä jag skall ta mej i kragen och baka lite bullar!

Dagens onödiga vetande!
Vi har tre bilar!
Alla TRE bilarna har regnr (bokstäverna)
NDZ = VOLVON
NEO=GOLFEN
NSX=OPEL´N

är inte det märkligt?

Funderar Myran

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK!! jaa, jag har sålt en hel del... Något speciellt du är ute efter? Ha en fin dag!

2009-04-19 @ 11:37:34
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0