syskonbarn:)

Sitter just nu hos min minsta lillasyster och har försökt att få den lillaste Livia att sova, det är inte det lättaste alla gånger..Hon vill inte helt enkelt, man har ju liksom glömt hur det kan vara..Mina bestämmer ju precis när dom skall lägga sig numera. Det är liksom svårare att få upp dom nu för tiden.Men det är ju tidens gång.

Annars är det jobba som gäller och fest hos gulliga Mallan till helgen ska bli riktigt nice.:) Agnes har fått en tid för operation redan på måndag.. Ojoj ibland är det bråttom.Men nu ska hon bara ta bort skenan i handen sen skall det ju bli bra hoppas vi det har liksom varit lite långrandigt detta. "kort resume" Hon hade ett lillfinger som var för kort så dom har förlängt det 1,5 cm sen har dom lagt in en platta och tagit ben från höften och vips efter nästan 9 månader så ska plattan bort.. Sen är det bara att spela Gura för fullt..Det är hon duktig på.

Amanda har fixat min blogg så jag har en snygg design hon är så duktig..TACK!!

 I morgon ska jag jobba sen hem och träffa chefen och brudarna, sover ju hos lillalillasyster inatt..

Ska kika runt lite för att sedan bädda och ställa klockan till imorgon..

Tja rå//Myran



Kommentarer
Postat av: agnes

hihihihih :)

<3

2008-09-17 @ 16:25:12
URL: http://agnestove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0