Svenska hjältar!!

Ja då är det plötsligt söndag kväll och helgen har varit.. Åkte ju ner till Sandviken igår förmiddag, stannade och skulle på bolaget och köpa vin till laxen som vi hade med oss till bagar´n och hans fru!! Sen Skulle JanE köpa sig en t-shirt så jag följde med honom och chefen gick till bilen, JanE köpte 2 tshirtar och jag en kjol 2 tröjor., fast jag egentligen bara skulle ha strumpbyxor.. Tänk hur det blir ibland. Skjortan jag köpte i tröst för stövlarna får åka tillbaka till affären den satt ingge bra. Jag körde till Sandviken och vi kom fram vid tre tiden, fick kaffe och kladdkaka sen satt vi och prata lite grann, och gick sedan över på Aqua Tini det är så där läskigt gott. efter en par såna så ville Maria att vi skulle öppna vinet som hon hade köpt, en dunk 3 liter Lindeman (vitt) sagt och gjort och det drog i käkarna av vinet LITE surt var det men efter 2-3 glas gick det skapligt.

Vi fick kycklingspett och potatis sallad och som förrätt vitt bröd med tomatröra och skinka jättegott var det. Sen duka vi av fräsha till oss lite och sen kom det ett par som skulle skjutsa oss ner till folkan DÄR var HELA sandviken!!

Hur mycket folk som helst men vilken musik, rockabilly, Pugh, Perssons pack mm man bara njöt och dansade lite här och där. Sen var det dax för en nattmacka på bagarns cafe och kaffe latte, och chefen lyckades få i sig 2 bananbakelser också !! Duktigt gjort! slutligen så skulle vi beställa taxi, jag ringde och beställde och uppgav vårat efternamn varav tjejen i taxiväxeln frågade på en gång om jag hette C i förnamn... Jaa svarade jag det visade sig att av tre st taxibolag ringde vi till den som chefens kusin jobbar i och vi pratade lite annat än bara "beställa taxi" snacket så bagarn trodde ju att jag drev med honom.. efter ett tag kom bilen och vi fick åka hem och sova. Chefen har lite svårt att sova borta men jag somnade som en gris och vart väckt ett par gånger av att jag snarkade.
Idag satt vi mest och pratade och åt frukost, korv med bröd för att avsluta med chokladtårta, kom hem strax före fem då hade amanda gjort mat sen vart det en stödvila efter maten..Härlig helg nu skall det jobbas i morgon sen på körskole utbildning för att få vara handledare till Agnes och till helgen drar vi iväg med Birka!!

hoo-raiaaa  //Myran

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Japps men en bra helg låter det som du också haft:))

2008-09-29 @ 05:06:04
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja det har ju börjat bra iallafall!_:)

2008-09-29 @ 15:31:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0