Bulldozer!!

vi (agnes, chefen,jag) har varit till skogen  och plockat lingon (igen).. Agnes ska ju på marknaden så det skulle plockas ihop lite fickpengar så hon slipper "slösa" på sina egna.. BRA INITIATIV!! Chefen gick fram som värsta bulldozern precis som jag hade föreställt mej när jag hade halva hinken ja då tömde han sin första gången.. Ska bli intressant och se hur mycket det blir. Fredag i morgon =skönt få se om det blir nå fest på lördag mina kära arbetskamrater vill att jag skall komma ner för lite party och utgång få se hur det blir..

Lunchade med brudarna idag och nu har vi bokat Göteborg och det känns som vi har full koll på hur dagarna skall spenderas  .. Kommer att bli såååå  kul.


That´s all for now!

Tja´rå //myran (som för övrigt har plockat färdigt med lingon för i år )

Kommentarer
Postat av: Pej

Hoppas du får komma ut på lite partaj :-)



Ja men vad är det för påhitt av fyran? Måttligt irriterande!



Gonatt!

Kram

2008-09-04 @ 20:59:44
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Hahahah jo tanken har slagit mej!

2008-09-05 @ 08:53:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0