Wow vilken Lördag!

Klockan är över 23.00 och jag har inte ens varit vaken i tolv timmar ännu....
Med andra ord så sov jag som en gris i morse..

Sen klev jag upp och skrapade ihop frukost till mej och agnes, det var öde i både kyl och skafferi...
Fick påhälsning av Håkan, chefens kusin så zingo fick leka av sig lite med Loke, Håkan och jag pratade
ett tag sen kom chefen hem från jobbet...Chefen var fiskesugen och ville inte åka och handla..
Agnes och jag drog iväg och inhandlade det som behövdes sen hem och plocka ur allt och sen in med det på respektive plats.

Sen tog jag och bakade lite matbröd, gjorde eld i vedspisen och sen var det dax för gratäng och gryta med grönsaker, men gud så gott det var och brödet smakade inte helt fel.. Det är bara lathet och inte baka eget matbröd egentligen..

Nu ikväll har jag hjälpt agnes och städat på hallen uppe det såg ut ungefär som ett lagerutrymme, vi är effektiva som bara den när vi sätter den sidan till, hittade cd skivor som vi letat så vi spela och sjöng för full hals och bra vart det..Nu
har Robin kommit han har varit och spelat innebandy i Gävle idag och det vart visst förlust med 4-5, men han  verkade glad ändå ;) Dom skulle visst kolla på Heartbreak Hotel den filmen är ju så jäkla rolig, nästan så man skulle vilja kolla men det går fler tåg..

Nä nu räcker det för idag..//Myran♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon ! Ha en fin söndag!

2008-10-12 @ 06:47:59
Postat av: Ann

God morgon ! Ha en fin söndag!

2008-10-12 @ 06:48:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Svars kommentar finns nu i min blogg och det är så ni kommer att få svar ävenframöver.

2008-10-12 @ 14:31:45
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0