Summering!!

Efter att ha skjutsat amanda till jobbet, och agnes till bussen åkte jag mot jobbet!
Dom hade sänkt bensinen till 11:44 så jag fyllde upp v70:n ..

Väl på jobbet 07:20 så var jag tämligen ensam förutom våran frukostvärdinna, tog en kopp kaffe och loggade in, så jag började jobba 07:30, efter ett tag droppade det in lite folk och våran chef Ida ordnade ballonger (alla får det oavsett ålder lite gulligt ) sen kommer Jenni, en otroligt gullig tjej som dagen till ära hade BAKAT EN TÅRTA TILL MEJ!!!


Vi hade skojat om det dagen innan om jag skulle baka och bjuda på men HALLÅ sa jag vi  är 103 anställda!!!!

"Men du kan ju bjuda oss, sa Jenni, Baka du sa jag så äter jag!!


TOK GJORDE SOM TOK SA!! SÄGER BARA JÄTTETACK JENNI DEN VAR SUPERGOD!!

Sen var det lunchdate med brudarna vart på vårat stamställe med tacotallrik GOtt Tack brudar, vi bestämde oss för en date lite närmare resan för lite planering..


Jobbade till 15:45, sen åkte jag hemåt, städat och fint när man kom hem och sen var det bara att softa Chefen och flickornastyrde upp maten, själv tog jag en öl och stod för lite underhållning innan telefonen började ringa, gratulationer från pappa syrran kompisar och bästa Lelle förståss, käkade kollade på Idol rätt person åkte ut, singing Bee sen vart vi lite pömsig men höll ut till 00:00 ca men sen vart det Godnatt, agnes åkte till Robin med 21:00 bussen amanda var snäll och skjutsade henne.


Amanda jobbar idag och chefen gjorde frukost nu har jag plockat lite dammsugit och torka lite golv, väntar på att chefen skall komma hem han åkte ner på byn och lämnade lotto eller nåt sen blir det en promenad, vart ju ingen igår..


Summering!!!! bra födelsedag..


Kram till er alla //Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0