Dagen före!!!

Jobbat idag, hem och på promenad med chefen och hunden, varje dag den här veckan.. Klappar mej själv på bröstet ;)
(Annars är jag latast i kommun)..

Sen kollat lite påtv bröllopsakuten, jag vad ska man säga... Frågade chefen om han skulle ställa upp på nåt dyligt, fick till svar ALDRIG !!

För den delen skulle jag inte ha en chans att komma i klänningen heller hade fullt sjå då det begav sig.. 18 år sedan
;) tycker jag är bra gjort.. Firar ju som sagt 25 år i januari!

I morgon är det dax att fira födelsedag, agnes är så nöjd med presenterna till mej så hon längtar mera än vad jag gör
♥, känns liksom inte lika viktigt längre, (knepigt det där ), har det med åldern att göra?? Think so! 44 liksom inte ens kul att säga!

chefen börjar 06.00 imorgon, amanda 07.00 och agnes åker med 06:50 bussen vilket innebär att jag kommer att vara på jobbet rätt tidigt, får jobba på lite kanske man kan kompa ut (om bca:n ligger nere internt skämt @work)
och kanske åka hemåt vid 4 draget beror på hur det ser ut!!

För den delen har amanda fixat en skiva till en jobbarkompis idag hon kommer att bli så glad!! PLUS att hon har strykit hela sandslottet. Thanks♥

Ja nå mer än så har jag inte att tillägga
Godnatt säger Myran sista kvällen som 43 ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0