Baggarna!!

  var på rymmen i  morse..Kom och var på väg till jobbet jag och grannen, och mitt i vägen stog ett gäng på 10 baggar och kolla läget.... Dom är bra dumma i huvudet! Jag tuta ett par gånger åt dom, då samlade dom ihop sig:Största baggen först och sedan de andra i en klunga bakom(precis som ett gäng från dagis) och sen började dom att gå ÅT HELT FEL HÅLL... Jag ringde granngrannen ja hon som äger dom och meddelade vart dom var på väg, dom hade flyttat baggarna igår för annars blir det ju inavel och det vill dom ju inte..Men dom var ju på väg hem igen förståss...

Sen var det jobbet som gällde, 08-19 fick bra mycket gjort ialla fall och få se om vi får hjälp i morgon med mailen skulle kännas skönt..var på stan på lunchen och skulle köpa "under armarna" ja deo alltså, och kom hem med 2 tröjor och en kofta med och mat fick jag med..

I kväll har jag bara tagit det lugnt och kollat lite på bröllopsprogrammet och kollat runt lite i bloggvärlden.

Ska försöka vara lite piggare när chefen kommer hem ikväll jag tycker inte vi hinner ses nå när han jobbar kväll och kommer hem efter 23,00 då är ju jag mest trött och är på väg och lägga mej och sen när jag kliver upp så sover ju han,, men det är var tredje vecka så vad gnäller jag om??

Nä nu ska jag snacka med brudarna !! Vi hörs ♥ myran

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha...jag kan se väldigt hemsk ut på bild oxå...löööövar! Man har lärt sig lite lite i vilken pose som "kan" passa....en bild nu...kom igen =P Tror inte på ett ord du skrev om jag inte får bevis!

2008-10-30 @ 21:34:17
URL: http://jessica4you.blogg.se/
Postat av: marie

det måste vara ledarbaggen som lurar med de andra på äventyr....men de är ju för roliga att titta på =)

2008-10-31 @ 07:14:43
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0