sovmorgon!

Sov rätt länge idag, sen var  jag upp och pratade med Agnes och vi bestämde oss för att åka till stan!
vi köpte en present till Johan som fyller år i morgon och var på Indiska där en kompis till mej jobbar, hon var så snygg!!

Hon hade gått ner 25 kilo i vikt, wow bra jobbat!

På indiska inhandlades ljuslykta?? 2 ljusslingor och en plånka till Agnes, sen var vi på Gina Tricot och där köpte jag en klänning och ett par tights som jag kan ha på torsdag då vi ska med båten till Danmark :)

På vägen hem så svängde vi in till syrran och fika, jag gjorde slingor på henne, sen drog vi vidare för att handla lite mat, vart fläskfile och potatisgratäng, med sallad och ÖVERKOKT BLOMKÅL,  riktigt gott var det.

Nu har agnes och julia åkt till Axel och spelat pingis och vi ska spela med andra ord om chefen orkar, han har feber svetttas o fryser om vartannat.

Imorgon ska vi smörja stämbanden för att sjunga för chefen på farsdag sen får vi ta en sväng och sjunga för johan som fyller år!

Nu måste vi öva lite  //Myran

""Kvällens bästa vid med andra ord!.. "Men ÅH han kom med kvasten och kärringen tjäna pengar".. Harry potter" lätt och kunna... men chefen och jag vann tre gånger av tre!

Johans citat" de äldre vet mera"..

Over and out// Myran


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Önskar er en underbar dag min vän!

2008-11-09 @ 07:53:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0