Redigerat eller inte??

Det är frågan!    

Jag tycker att det skall vara ORiGINAL bilder, annars blir det en helt annan bild. Amanda och Linda håller med mig om detta, vad tycker ni övriga!!??

Sen har jag en annan fundering hur gör ni när ni kommenterar? ibland har jag sett att när man tex skriver en kommentar så kommenterar den personen på sin "egen" sida.. Jag går in på den sidan igen och skriver ifall man skriver flera saker..Rätt eller fel??

Annars har det varit en vanlig dag på jobbet med skratt, några hårda ord, möte mm ... Alltid händer det nåt utöver det vanliga.

Sen hem och chefen hade lagat RAGGMUNK O STEKT FLÄSK..... Behöver jag säga att han är BÄST???

Sedan tog vi en promenad på nästan en timme, kom hem precis i tid till jakt o fiske.. Chefen kollar och jag bloggar, det var väl allt för denna dag, i morgon onsdag med andra ord en vecka till Göteborg!!

Hörs då//Myran
   oredigerade så klart!! :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vi har roligt i vårat rum :)

Jag hade en ambition att när jag får en kommentar svarar på på den direkt under den kommentaren, men jag har aldrig tagit mig för det.

Kram till dig

2008-11-05 @ 19:47:23
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

Tack- det gör du med!!

Ja det känns bra nu...

Syns imorgon!

Kram

2008-11-05 @ 22:09:56
Postat av: vivan

Jag kommenterar aldrig på min blogg...bara om det är någon son kommenterat som inte har blogg....eller mail...

Göteborg närmar sig ser jag...ha en skön torsdag...och du...

raggmunk och fläsk...du skulle se mina mungipor...dreglet rinner....kramiz:)

2008-11-06 @ 11:53:02
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0