Idol!!!

Med rocktema!!! Alla rockade ikväll, frågan är om inte Lars skall packa ihop nu, jag tycker han var sämst ikväll, men frågan är vem som kommer att stå där bredvid honom kan det vara Robin B?den mörka alltså!

Jobbet !!  Jag är glad att min lillalillasyster jobbar med mig, hon är duktig! Jag har fått en NY syn idag och jag ska FRAMÅT, jag kan, och framför allt jag VILL!!!  I´m gonna made it, that´s it!

Har pratat med butikschefen på väg hem och hon är så jävla klok!!! Vi har samma tänk på det mesta, nästan allt inte vad det gäller IDOL, men va fan är idol i sammanhanget?? Nä det kommer att bli sjukt kul att träffa henne på onsdag och då spelade hennes flickor(hon har tvillingar) handbollsmatch så vi kanske skulle gå på den, men jag förvarnade att vi hade "vinat" på tåget, alltså vi ska åka tåg i 6 timmar vi måste ha roligt på vägen dit också..

Chefen, amanda och partyEva följde med till Gävle idag då Agnes skulle till sjukgymnasten (för fingret) dom har ingen sån i våran stad, amanda och Eva skulle kolla på en lägenhet som dom tänkte hyra men den SOPAN ringde inte... Så dom shoppade istället..

Nu är chefen på vift, agnes har åkt på Gymnasiefest, amanda är på fest hos en tjejkompis och jag är SOLO!

Men jag klarar mej..

Nä nu ska jag kolla runt lite, är glad att en favvobloggare är tillbaka!!

HÖÖÖÖÖÖÖÖrs då//Myran


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Nämen tack snälla du! GLAD jag blir!:))

2008-11-08 @ 06:18:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0