Fika hos grannen!

Fick ett sms från grannen vid 14:40. "Tänkte ta en fika, har du lust att göra mej sällskap?
"Japp! Kommer direkt " blev svaret!

Tog med mej vinaren och halsbandet som jag köpt till henne för ett bra tag sedan för hon har fyllt år och tog hand om Zingo till oss när vi x:ade! Vin går ju alltid hem och hon vart jätteglad för halsbandet.

Vi satt och fikade och pratade i över två timmar sen fick jag sms från chefen som undrade vart jag var..Efter ett tag gick jag hem och laga lite käk och tände ljus för lite myspys.

Efter maten så tog jag en liten stödvila och chefen kolla på dansbandsgalan, en klasskompis till chefen spelar i Martinez(vi träffade han på kryssningen) men det vart bye bye för dom. Sen zappade vi lite och chefen skjutsade agnes till Robin, nu har han lagt sig för han jobbar i morgon 06-18!! Jobbigt! Men sen är han ledig en vecka.

Amanda ringde hon var på väg till krogen för att fota och hade haft det trevligt med dom hon var på festen hos. Nu hoppas jag att det kommer att fungera bra för henne i kväll, så hon får till bra bilder, men hon kan ju det där så vad ororar jag mej för egentligen?

Sen när Agnes gått gymnasiet klart då kan dom fota tillsammans, chefen är också duktig att fota men jag suger på det, familje företag?? jag kan ju bokföring och det där så det kan bli riktigt bra!

Nä nu skall jag kolla vidare i cybervärlden och kanske släppa in Melwin för han står på källartaket och kollar in i fönstret= han vill in, (chefen kasta ut han för ett tag sen för han är så jävla bråkig och kaxig med Nemi ibland). Men nu är han väl avkyld det är ju trots allt -7 grader ute!

Good Night♥♥//Myran


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon ! Nej denna gång var det andra problem för den unga damen!

2008-11-23 @ 09:01:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Så roligt med en inpulsfika. :) Alltid trevligt att sitta och snacka med en kompis.

Tack för dina ord. Jo,jag är väldigt sugen på att följa med, skönt att få komma iväg lite som sagt. :)

Önskar dig en riktigt fin söndag.

Stor kram till dig.

2008-11-23 @ 13:10:49
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0