Dessa katter!

Thumbnail

Ja det är ett jäkla spring ut och in, den ena (Melwin) jamar rejält när han vill in(bara jag som hör han för den delen) Nemi däremot är lite försiktigare, men i morse vaknade jag av att även hon jamade för full hals och ville in. Bra ändå, hoppas hon börjar jama när hon vill ut också..

Amanda kom väl hem vid halv3 i natt då hade jag legat på soffan och sovit lite(eller  mycket) sen kolla vi lite på bilderna hon hade knäppt och det var en del kända ansikten från mitt jobb...:)

Vi har ätit typ bruch hon och jag nu har hon precis duschat så om ett tag skall vi klä oss och ta en promenad med Zingo, tror att vi ska ha Melwin inne annars följer han med också, han är helt korkad på det viset, lilla rundan är ju ca 4 km och  Melwin knallar med som det skulle vara hur naturligt som helst..

Sen blir det inget vidare aktiviteter här idag skall köra lite med dammsugaren och laga mat och ev tvätta lite, vi har en ny ordning nu!

Amanda tvättar stryker sin egen tvätt, agnes likaså, jag sköter min o chefens tvätt, för det har chefen aldrig behöva gjort, jag klipper ju inte gräs eller skottar snö, bär in ved heller.. OJOJ den listan kan göras lång.

Inser snabbt att chefen gör mycket som jag inte tänker på men det gör jag med(försvar på hög nivå).

Over and out//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0