dagen efter kvällen före!

Åkte ju ner och jobbade igår ialla fall, fick riktigt mycket gjort så det känns skönt inför kommande vecka. jobbade 11:00--16:15, sen promenerade jag till macken och köpte lite prylar för att sen fortsätta till Pernilla!

Hon höll på och gjorde det sista på pajerna som vi skulle äta, vi tog en cider, satt och pratade och efter ett tag gjrde vi oss klar( bytte kläder osv, bättrade på makeupen mm) sen kom Ida Frida Eva och Jennie, vi käkade och pratade och när vi var ut och rökte så kom Stina Pernillas granne så hon följde med in och vi spelade Med andra ord!

ljudnivån höjdes ganska rejält, och som vi skrattade jag vet inte hur många gånger vi spelade, men sen skulle vi hem till Jennie och röka lite vattenpipa så vi drog dit, där drack vi lite till och rökte på hennes gigantiska pipa med vattenmelontokab, den var sådär god, tacka vet jag lakrits den är godast!

Sen kom Amanda hon skulle ju fota på krogen men dom är så struliga med tröja och vippass så det vart inget för henne, hon föjde med oss på krogen en stund istället, där dansade vi på och hade kul, kom väl hem vid halv tre så idag har man inte gjort nånting av nytta mer än att ta fram stakar och stjärnor.

Men nu ska jag laga mat och sen gå en promenad med hunden!

Hörs då! //Tack brudar för en kanonkväll.  //Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0