Chefens födelsedag :)

Ja i morse klev vi upp jag och brudarna 05:45 DET var tidigt!

Kokade kaffe och gjorde frukost till chefen och sjöng upp oss lite, sen fikade vi i sängen allihopa och chefen fick presenter, han vart så nöjd! Sen var det dax att hoppa in i duschen och göra sig klar för att åka till jobbet!

Det är lite MYCKET nu, men det skall förhoppningsvis bli bättre till veckan, har varit med på teammöten och infat lite och fått lite info idag både bra och DÅLIG.. Men hur sjutton skall det bara kunna vara bra på en arbetsplats med över 100 anställda.. För mig en gåta! Men jag trivs som myran i en myrstack ;))

Efter jobbet så var jag på expert och hämtade amandas externa blixt till kameran, där hade jag sett en musmatta (reklam för ett företag) som jag var sjukt sugen på, hmhm funderade hur jag skulle komma över den, jag kunde ju inte STJÄLA den direkt..

Så jag frågade om dom var till salu, men jag vart erbjuden en(fattades bara efter inköpet av blixten den var inte gratis) men den som tjejen erbjöd mig ville jag inte ha utan sa jag ville ha en annan..(som en barnunge) men jag hade den med hem i väskan och den skall jag ha på JOBBET ingen kommer inte att kunna stjäla den av mej för den är MÄRKT bara så ni vet..

När jag kom hem hade AGNES tänt 58 st värmeljus och bakat tårta, hon kan hon storbagaren i våran familj, när jag var i göteborg då hade hon bakat bullar DUKTIGT!! ♥

Sen laga jag käk och sen spela vi lite kort till Chefen kom hem sen vart det fika och sen har vi kollat på Idol, rätt person åkte UT! och singing bee RÄTT person vann.

Chefen har lagt sig, han skall jobba i morgon börjar 06:00 så han behöver sova, agnes umgås med Robin han kom för ett tag sen, han hade tränat ikväll, Amanda kollar på nån film på tv:n och hon har full rulle i morgon ska visst till stan först och sen till nån kompis och bada KARbad, käka sen skall hon jobba några timmar som vimmelfotograf sen kommer hon hem..Tur hon är ung och frisk!

Jag skall kolla runt lite hos mina favoriter innan det är dax att göra kväll!

Hoppas ni haft en bra fredag kram Myran som har en underbar familj♥



Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon raring! Härligt med underbara familjer! Har med en sådan!:))

2008-11-22 @ 06:47:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Mallan

Man kanske skulle ta sig en tur förbi bästa Cias plats på måndag ser jag :D

2008-11-22 @ 10:17:28
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Tack snälla, vad glad jag blev för ditt inlägg.

Det är det bästa som finns, att ha en underbar familj, eller hur?

Önskar dig en skön lördag.

Stor kram till dig.

2008-11-22 @ 11:30:50
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0