blixt...

Efter jobbet idag så var jag en snabbis på stan och kollade på en extern blixt till Amanda jag är totalt sämst på såna saker! jag vill gärna knäppa fina bilder men har förstått att även om du har en bra kamera så brhöver du behärksa den!

ialla fall så hittade jag en blixt  till ett pris som hon var tillfreds med  för det var inte nån välgörenhet vi pratar om!

nöjd åkte jag hemåt, när jag kom hem så möttes jag i hallen av agnes  som var på väg ut på promenad, och i de flesta fallen dvs 9,5 gånger av 10 så följer zingo med, så han gick ut (efter tillåtelse) när jag hade öppnat dörren. Sen sa agnes hejdå och skulle möta Julia för en runda!

Efter en timme drygt så sms:ade hon vart hon var och när det gått nästan två timmar så kom Zingo in skitglad och Agnes efter, jag tyckte dom hade varit jätteduktig för rundan är ca 8,5 kilometer..

 frågor hon mej om jag glömt Zingo ute??? Vaddå sa jag, följde inte han med dig?? Nä Julia och jag gick utan hund det hade jag sagt innan vi gick....

ALLTSÅ HADE ZINGO VARIT UTE PÅ VÅRAN GÅRD I NÄSTAN TVÅ TIMMAR HELT SJÄLV...UNDRA PÅ ATT HAN VART GLAD AV ATT KOMMA IN OCH HAN ÄR JU FÖR DUKTIG SOM INTE STACK HEMIFRÅN... Så kan det gå när man tar allt för givet.

Nä nu ska jag ta en bulle och lite mjölk,,kollar på Insider och det handlar om Alexandra mannen och män som söker upp unga flickor på nätet, jag säger bara en sak.... Aktare för vad man skulle göra med en sån man..Hemska tanke.

So long//Myran

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch,det går väl över tills jag gifter mig ;-) Må gott.

2008-11-20 @ 05:49:11
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mickis

Jag kollade oxå Insider & jag måste erkänna att jag gärna skulle utöva ngn typ av tortyr gentemot 'alexandra mannen'. Tänk han verkar inte ens fatta att han gjort ngt fel... 'morr'



Roligt att du kikade in. Välkommen tbx.

Fin hund du har & vilket trevligt namn. Verkar var lydig oxå...

Ännu lustigare blev det när jag läste att du har en dotter som heter Amanda & älskar att fota. Min dotter heter oxå Amanda & hennes stora hobby är att fota.. Lustigt va?

Ha en gokväll

/mickis

2008-11-20 @ 22:41:14
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0