Att vara slipad!

I morse skulle jag åka V70 till jobbet, när jag klev in och startade så lös en lampa att det var en glödlampa som gått :(
Men jag och agnes drog i väg, hon övningskör ju nu så hon fick köra till bussen. Sen bytte vi och jag åkte mot jobbet men stannade på Statoil och köpte en glödlampa ifall jag skulle bli stoppad(då kunde jag säga att jag skulle byta den) HAHAHA vem skulle tro på det då?? Ingen som känner mej ialla fall..

Oteknisk? jag ? JAJAMENSAN, jag har ju chefen har styr upp det mesta han.

Haft en bra dag på jobbet, hade ju lunchdate med brudarna, vi måste planera lite vad vi ska ha med oss och vem som ska ta vad osv, fördelningen vart som nedan

Eva =reseledaren ordnar biljetter och kollar vart vi ska sitta!
Kicks=Får stå för underhållningen :)
Myran=står för färdkosten (inte maten utan drickat till)
Lelle= Henne bor vi hos och hon har ordnat partybiletterna till torsdagkväll.

Så nu är det bara att jobba lite och packa sen drar vi!

Ialla fall så hade amanda varit hos Johan  från igår till idag, han håller ju på att ta körkort och hade bokat uppkörning inom en snar framtid. Han körlärare hade sagt att det var som att köra med en som redan hade körkort.. Bra där!

Idag ringer dom från körskolan och infar Johan om att han kört för FÅ!!!!!! lektioner och avbokar HALKBANAN och UPPKÖRNINGEN för att han måste köra MINST 7 lektioner till Eller mer, innan han fick köra upp,han hade bara kört 8 lektioner det talar en körlärare om som grabben inte ens har kört med.. Va fan är det frågan om, jag ringer direkt till den körskola som agnes skall gå hos(amanda gick också där) men dom hade gått hem för dagen. Skall kolla upp detta i morgon om inte man kan byta körskola och vad det skulle innebära, inte för att jag skall engagera mej tokmycket i detta men nån jävla ordning får det väl ändå vara, han som redan hade haft mardrömmar för att uppkörningen var så nära.

Ja nu ska jag tagga ner lite grann för snart är det prison Break och då måste man hålla full fokus på SCOFIELD!!

Over and out // myran

Stackars grabb....



Kommentarer
Postat av: Annelie

Smart tänkt med glödlampan =)

Jag såg lite på hundcotchen, får lov att hålla med dig. Skönt att höra från någon annan bara =)



Ha en go natt!

2008-11-10 @ 22:24:58
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Smart tänkt med glödlampan =)

Jag såg lite på hundcotchen, får lov att hålla med dig. Skönt att höra från någon annan bara =)



Ha en go natt!

2008-11-10 @ 22:25:15
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Smart tänkt med glödlampan =)

Jag såg lite på hundcotchen, får lov att hålla med dig. Skönt att höra från någon annan bara =)



Ha en go natt!

2008-11-10 @ 22:25:22
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Johan

Mhm så jävla dåligt gjort :(

Mamma och jag har iaf varit på rolfs trafikskola idag efter att du hade pratat med henne och vi avbokade mina körlektioner, fick pengarna tillbaka och fick även schemat som min körlärare har skrivit vad jag har gjort osv.

Imorgon ska vi troligen till Wadéns och fixa det! :)

Tycker det var bra att du la dig i Cia och hjälpte mig, tack så mycket! :)

2008-11-11 @ 16:58:04
URL: http://nilssonjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0