sunday!

"Underbart kick before" är samma sak som
Underbart spark före!  Humor på hög nivå!

Söndag! Idag skall jag måla fönstret i kakelugnsrummet, baka bröd, skjutsa amanda till jobbet, handla lite och ta reda på sandslottet(strykningen) men den har blivit mindre nu när det är bara mina och chefens kläder.

Sen kanske jag Jular till det i kakelugnsrummet i det andra fönstret, och lägger på någon duk och kanske nån tomte får titta fram. Vi får se vad humöret säger.

Varför jular man bara till det i ett av två fönster?

Så här är det, innan chefen byggde till vårat sovrum och hall så slutade huset vid ett av fönstren, nu sitter det en skiva i det ena som skall målas och det skall sättas speglar och fönsterbågarna skall sättas in, det andra fönstret som satt där innan sitter nu i vårat sovrum... Invecklat?? enkelt för mej, kanske har nån bild så jag kan visa. Men jag tror det kommer att bli bra när det blir klart. Då får man "känslan" av fönsren ialla fall.

Ja nåt annat är det väl inte på tapeten idag.

Gårdagen städades lagades mat var på promenad när det var -13.5 grader kallt kyligt skulle man kunna säga..
Vi kollade på tv spelade kort och tog det lugnt.

Händer inte så mycket till veckan förutom att amanda skall tatuera sig, en kompis till flickorna skall köra upp för körkort(håller tummarna) julfest på jobbet och besiktning av v70:n.

Vi hörs//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0