Slappat!

Det är nästan det enda jag gjort denna julledighet.. Men gud så skönt det är !

Sov ett bra tag i dag, amanda och jag käkade frukost tillsammans, sen plockade jag lite grann och pratade med Agnes svärmor när hon hämtade Robin, efter ett tag så åkte amanda och jobbade och chefen kom hem, skiftbyte med andra ord, chefen fikade lite sen tog vi en promenad jag chefen zingo och melwin, när vi kom hem så vilade chefen och jag kollade på prison som jag missade i måndags då jag hade migrän.

Efter det kollade jag på BANDY... Bollnäs -Edsbyn slutade 4-4, lite konstigt att se min arbetskamrat på TV.n..
Sen lagade chefen käk idag vart det skabetti och köttfärssås och det var sååååå gott..

Tog boken bänkade mej i kakelugnsrummet där elden sprakade och massor av värmeljus lös och jag satt där och jäste med ett glas rött och var nyduschad ÅH så skönt det var, Malin kom över och brudarna planerade inför stockholmsresan imorgon, dom skall på shopping och sova hos farmor hon är helt nervig över att dom skall åka bil... ,,Men herregud dom är 16 18 och 19 år....

Låt dom ha roligt medans som har chansen..

Nu är det snart dax att sova, skall dricka lite mjölk och äta pepparkakor först..

God Natt//myran väldigt ung svärmor.. innan min tid

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha, jag tyckte oxå det var konstigt att se vår arbetskamrat på TV :) Vad härligt att du myser runt Cia. Det är härligt det! Krama

2008-12-27 @ 17:16:59
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0