Skön söndag!

Vaknade av att det ringde på dörren, det är alltid lika KUL!
det var grannen två av deras brudar, vi får varje jul ett brev skrivit till grannarna från dom det är så gulligt!
Dom har blivit mormor o morfar i fredags då Linda fick en liten Emma, Grattis till Er alla!

Grattis också till Chefen som har namnsdag idag!

Var ju ut på krogen i går och det var kul, spelades bra musik och lite kul att titta på lite folk, chefen ,janne Lisa Ola Rolle Maggan Annika var nere på "Styrdansen" jag höll mej på över våningen där det vankas disco träffade Jennie och hennes syster (jennie och jag jobbar tillsammans) samt träffade jag Anna som är tjänstledig från mitt jobb, alltid kul att ses. Vi åkte med Lisa hem och Ola följde med in till oss och käkade lite stekägg och korv innan vi gjorde kväll, vi var ju hungrig efter dansen. Kul kväll som gärna kan göras om.

Idag tog vi en rejäl frukost och sedan en långpromenad hela familjen amanda med kameran i högsta hugg, sen hem och sov lite till en film, nu har vi käkat och det blir nog att titta på Heartbreak Hotel, den är så jäkla kul de filmen.

Nä jag vet inte om det är nåt mer att förtälja, en och en halv dag att jobba, sen ledig 5 dagar, jobba två sen ledig 7 dagar, rätt nice schema!

Hörs// Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0