Julkänslan!

Verkar finnas både här och där, jag tror att jag denna vecka skall sätta upp julgardinerna åtminstone i köket, jag vill ha jul men inte så långt i förväg, en del funderar nästan på att klä granen,,ojoj, är det bra jag som känner så här?

Man har olika känslor, tycken eller vad det är, vad som är rätt eller fel vet väl ingen?

Jag gör på mitt vis och det har fungerat hittills, det enda som jag är stupsäker på är att sätta fram stakar stjärnor mm när det är första advent ALDRIG före.

Sen har vi det där med att tända ljusslingor mm i hela trädgården/tomten. Det finns diverse min granne har flashat till det iår lite mer än vanligt, men agnes och jag såg något HELT otroligt i går när vi åkte hem. En fd klasskompis till henne hade berättat om hennes granne, agnes och jag var ju bara tvungen att kolla WOW säger jag bara, där var det ljusslingor ÖVERALLT fast på ett rätt "stilrent" vis, ja vi försökte ta kort men visste inte HUR vi skulle få till det så det vart ungefär som med kortet jag knäppte på limon ni vet.. Inte så bra med andra ord!

Hur  har ni det med slingor, tomtar, renar mm i trädgården??

själv har jag bara en stjärna i växthuset, det är det enda förutom i huset då, där har jag förresten gått över mera till stjärnor i olika typer.

Snart är det dax för prison break det gillas !
I morgon tisdag, alltså snart fredag igen!

Tja´rå //Myran

Kommentarer
Postat av: vivan

har ställt fram alla mina tomtar,julgardiner uppe sen 1:a advent...bakat saffransbröd,lagt på juldukar..men granen får vänta tills dan före dan!



och det lyser fint i trädgården i träd och buskar!

kramilikram!

2008-12-08 @ 23:22:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mi

Sv: Då är du lyckligt lottad=)

2008-12-09 @ 08:24:33
URL: http://sticka.blogg.se/
Postat av: matte

.. jag vet inte vad som hänt, men jag har blivit värre med tiden, nu kan jag knappt vänta till det är advent innan stjärnor och annat kommer upp och granen är redan klar :) ... fast hade den varit en riktig som barrar då hade den snällt fått vänta till julafton.

2008-12-09 @ 16:41:42
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0