Hela helgen!


Thumbnail



Jaha då var det söndag kväll igen!

Fredagen började med att handtaget hade frusit på golfen så det inte gick att stänga dörren när jag skulle åka!
Två brutna naglar senare så åkte jag med dörren öppen dvs jag fick hålla i den så den inte blåste upp, bra nog jobbigt! Kom på jobbet lite sent men det gick bra ändå, efter jobbet så åkte jag till tatueringen för att lämna amandas bild och prata lite sen var det dax att åka hemåt, när jag kom hem hade brudarna lagat tacos så det var bara att sätta sig vid dukat bord, sen en liten stödvila, brudarna fick främmande av ett par kompisar så då tog jag och chefen en promenad, sen var det Idol å sen lite slötitt på tv, vilket slutade med att jag somnade!

Lördagen fick jag fika på säng av chefen sen skulle vi åka till stan och handla lite, vi släppte av Robin på vägen och sen skulle brudarna gå i affärer, jag o chefen skulle handla mat mm. Chefen hade sett en opel på annons som vi även såg i stan, kanske skulle passa amanda.. När vi var klar i stan så ringde vi och åkte sen och kollade på bilen så nu är amanda Opelägare, hon går i chefens fotspår. Sen hem och laga käk, tog nån öl och gjorde eld i kakelugnen och satt där inne och bara jäste. Brudarna åkte till en kompis och spela GH sen kom dom hem och bytte om (23.30) då skulle dom ta scotern och åka o grilla korv, dom kom hem vid 02,30 då sov vi!

Idag sov vi bra länge plocka lite och sen gjorde oss klar för att åka och handla lite presenter till min syster och pappa och syrrans barn, åkte dit och fika och prata lite sen hem och käka och nu har vi varit på promenad. Skall dricka kaffe och kolla lite på tv. Det har varit en helg i att umgås och vad det har varit skönt!

i morgon är det dax att jobba igen!  //Myran 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0