"Försöker du vara rolig eller???"

chefen ringde för ett tag sedan (han jobbar till 23.00)
-Du jag glömde säga att HUNDEN är ogådd!  SKITKUL..

Jag hade lust att säga att jag RÅKADE fylla spolarvätska i kylaren.. Men då har han säkert trott mej.
Då hade jag fått jobbigt och förklara, så jag ska väl snart klä på mej och få lite frisk luft!
Precis vad jag är sugen på!


Återkommer :( //Myran


uppdaterat 20:38 promenaden avklarad!!! Ska ner på byn och hämta agnes, ut med bilen ur garaget och nöta på spolarvätskan ..Var ju flera år sen jag fyllde, hade inte ens öppnat huven nån gång på v70:n HAHAHA BRA Myran :)
  Kanske hörs later on// Myran

Kommentarer
Postat av: Maria

Cool design du har nu !

Hoppas du har en skön kväll..



Kramisar

2008-12-11 @ 20:13:38
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0