Nöjd!

är jag med dagen! När Amanda och johan hade ätit frukost så tog dom och plockade ihop studsmattan, det känns som det är färdighoppat på den nu, Agnes och jag pratade om att vi skulle sälja den på blocket för det läre ju inte bli nå hoppande nästa år, den har ju inte nötts på iår heller.. Jag var och hämtade Agnes som hade varit på fotbollsmatch i stan och kollat när Robin spelade.. hade väl inte gått så jättebra för Robins lag men man kan inte vinna jämt.

När vi kommer hem så kom vi på att vi skulle åka till skogen och plocka lingon för att sälja så klart här ska inte kokas nå sylt..Det är verkligen HUR mycket lingon som helst. Tog med Zingo så han fick springa av sig lite vi parkerade mitt i vägen för sannolikheten att det skulle komma en bil där är ca 1 på miljonen.. När vi hade kommit in i lingonstimmen ja DÅ dök det upp en folkabuss packad med pollacker som stannade och fundera.. Jag fråga om dom skulle förbi?? Å det skulle dom såklart så jag släppte förbi dom, vi plockade nästan hela konten full. Ska ta med det i morgon får se hur mycket det blir. När vi var klar så åkte vi för att vända och kolla om vi såg gänget som kom med tydligen så hade dom 4wd på bilen och hade fortsatt efter traktorvägen::??? kanske dom får lägga sina bär pengar på verkstadstimmar istället. Men jag bryr mej ju inte...

Sen laga jag mat amerikanska makaroner och sedan tog jag en stödvila, sen hade agnes gjort moccarutor och kokat kaffe till mamma GOTT ska ni veta. Nu ska jag surfa runt lite sen börjar det bli dax att sova..

Förresten chefen har ringt han hade varit på transport museum och kollat idag åkt tidigt sen verkar det vara problem att skicka sms och ringa emellanåt men det var 33grader varmt där så han frös ialla fall inte..

Dagens bästa !! Agnes säger när jag hämtar henne från Robin :Mamma jag längtar efter att få prata med dej när jag är hos Robin eller nån annanstans.. Då var det nära att mamma körde i diket, vart jag GLAD ??
Ûberlycklig!!

Det värmer i mammas hjärta det !

Tja rå´
Myran
Staty med en man som bär en kont       "Staty med bärkont!

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Vad glad man blir då barnen spontankommenterar med sådana ord:))

2008-09-01 @ 06:40:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0