När chefen

är borta gör jag lite sattyg!! jag är ganska impulsiv av mej! kommer på briljanta enkla lösningar tror jag ofta till jag brukar ta upp det med chefen då kan det bli lite krångligt!  Sånt tycker jag är tråkigt, lite barnsligt..

Ialla fall så tog jag takkronan med ljus som vi har i kakelugnsrummet ut till växthuset i dag satt den i taket där jag sitter jämt (jag har min plats och inte ens kungen skulle få sitta här om han skulle komma på iden att hälsa på!!) det vart bra men samtidigt tomt där den satt men kanske kommer jag att flytta tillbaka den??? det får vi se, beror på om jag kommer att slå huvudet i den men jag klarar det mesta med min gigantiska längd... 1,57 och en halv centimeter!! Inte dåligt.

När brudarna var liten så hade dom en önskan och det var att bli längre än mamma och dom LYCKADES!
Nu har ju inte chefen heller nån basketsspelares längd så se inte två st 1.80 brudar framför er..

Ok det var detta för nu!!
För den delen så har jag sett och varit på många basketmatcher i min ungdom men det är en helt annan historia

Over and out

MyranGo to equipment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0