Lördag!!

Ledig idag riktigt skönt, sov länge idag och gjorde frukost/brunch som vi käkade på altanen=Nice. Det var bara jag och chefen hemma, Amanda jobbar och Agnes är hos kärleken. Efter ett stund fick vi besök av våra bästa grannar :) satt och pratade lite om trädgård mm fick ett tips om taket t växthuset som är värt att prova. då kanske det slutar att ta in vatten. Då blir man ju överlycklig. Skall hämta Agnes om ett tag, sedan i kväll ska jag till Lisa och käka lite och umgås det var längesedan och är välbehövligt.
 
Igår var det jobb och lite handling innan vi kom hem, chefen och agnes var och luftade maraudern lite så jag träffade dom i stan.Sen käkade vi lite innan amanda kom em från jobbet då gjorde vi oss klar för att åka ner till stan på strömmingsleken, sämsta någonsin:( träffade Pelle (chefens bror) det var ett tag sedan. Kollade runt lite köpte en halsduk och var grymt sugen på en jättefin vattenpipa men avstod....Ångrade jag mej??  svar JA!!

Nä dax att göra nåt vettigt!

Hörs

Myran


Kommentarer
Postat av: vivan

Va mysigt...natta...kramiz:)

2008-08-24 @ 22:42:42
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0