Ledig dag!

I dag vaknade jag av att chefen kom med frukost på säng till mej, riktigt mysigt. Sen gjorde vi oss klar för att åka till stan och inhandla lite saker som hans skall ha med sig inför fiskeresan till veckan. Jag hittade en bh och ett par mysbrallor.. Alltid något. Sen var vi och handla mat och när vi kom hem och hade packat upp och druckit en kopp kaffe så var det dags för honom  att åka och jobba. Själv var jag ledig idag och det var  välbehövligt har varit lite väl mycket på jobbet nu så man har varit lite bitchigare än vanligt.. strykningen behövde få en duvning så det är vad jag gör just nu, fakt jag har haft en liten paus för att laga mat och vilat lite nu ska jag bra ta en kopp kaffe sen skall jag köra på igen Tråkigt ??alldeles hemst men när det är klart då är man nöjd igen.


Återkommer//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0