Gulligt sms :)

Fick ett sånt gulligt sms från en av mina arbetskamrater, "cia ville bara säga att du är en kanonpingla! Jag tokdiggar dig o du har ett hjärta av guld!! Kan man bli annat än glad då eller???? Tack Mallan du är guld:)Och detta till trots att många på jobbet verkar uppfatta mej som en bitch :) Jag försvarade mej med detta idag.. Tur att jag är så gammal så jag inte bryr mej...

Var o handla lite innan jag åkte hem idag, var en aning tomt i kylen.. När jag kom hem så hade flickorna plockat ihop och agnes och Julia höll på att klippa gräset med åkklipparen hos oss och hos grannen. Dom hade varit på promenad med Zingo också. Hyggligt, nu sitter vi i växthuset har rökt lite vattenpipa och spelat kort med tända ljus det är så mysigt undrar vad vi gjorde tiden innan vattenpipan och innan VÄXTHUSET??

Nu ska jag kolla runt lite för att sedan sova, en natt till utan mannen i mitt liv <3 han är kärlek

Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0