Galla!



Det är skönt att ha vänner som man bara kan ringa och spy lite galla till.. Tack L för det ! Ringde till henne på väg hem idag och sen kändes det bättre igen.. Agnes har kommit hem från sin "lärakännaallaiklassen" resa idag hon har ju börjat gymnasiet,deras typ av inskolning men den går mycket smidigare än när det var dagis dax HAHA..

Trot eller ej! har tagit tag i strykningen.. Ikväll blir det klart, har bäddat rent i sängen också är ju ljuvligt att lägga sig då!

Chefen har köpt smörja till taket på växthuset det gillas!! Pratat med bästa Lelle, hon är ju också chef fast på ett annat vis än chefen, hon har haft det jobbigt och tagit tuffa beslut=HELT RÄTT BESLUT!! Du är så bra. Smsat med slickorna om en ny tripp till gbg och hälsa på bästa Lelle med inplanerad resa till Danmark få se om det finns nåt att slicka på
denna gång!! Längtar..Har ni sett Liseberg när de öppnar inför julmarknader?? helt amazing!

Hörs! strykjärnet är hett!

Myran
OOps glömde! det är jag som knäppt bilderna(syns det på kvaliten?)

Kommentarer
Postat av: marie

liseberg julmarknad har jag varit, helt otroligt med alla lampor i träden, överallt.

nackdelen är att det är så mycket folk överallt.



självklart så kommer mina värden att bli bra, men det är som en smäll på käften, när de är fel, man vill vara frisk, nu.

2008-08-28 @ 08:16:51
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: ina

förlåt att jag är här igen;) ville inte gå förbi någon bara. du är duktig som klarat av växthuset. jag saknar så mkt av det praktiska! så jag beundrar folk som är lite tuffare än jag själv. jag skrattade också över mig själv för det gick inte upp på en gng vem var chefen. men jag förstår det nu, haha! ha det bra!:)

2008-08-28 @ 17:20:03
URL: http://iinaa.blogg.se/
Postat av: marie

amanda är ett fint namn =)

2008-08-28 @ 18:11:30
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhh, mamma är väldigt på väg in i bloggvärlden (det är du redan) Tänker mest på "Tack L " ;)

Hihi, älskar dig!

2008-08-29 @ 11:00:17
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0