Foto i hallen!

Jag har en fotohall.. Alltså en massa fotografier på vänner bekanta familjen djuren och naturbilder. i morse satt jag upp 20 st nya :) folk som inte varit till oss och sett detta stannar en stund och kollar igenom inte alla kanske men en del och man får lite olika reaktioner. idén har jag snott så ni inte tror att jag kommit på detta själv!! Den personen som jag har snott den av bor på Gotland och vi kommer aldrig att träffas så jag behöver aldrig erkänna detta för just den personen..

Eftersom jag har två döttrar som är duktiga fotografer så är det lite svårt att välja bilder man vill ju ha så många men man får ta lite varje gång. Frågan jag fick häromdan, mamma ska du ha kortet kvar på M& H när dom gjort slut?? Ja varför inte? Herregud vilket jobb det skulle bli och plocka upp och ner när folk gjort slut(tonåringar) separarera (lite äldre) och skiljt sig (min ålder ) . det hela började med en bild på min mamma som jag förstorat till mej och mina systrar när mamma hade lämnat  oss (alldeles för tidigt) sen har det fortsatt det ena ger det andra. Det är ett gratistips till er om ni har en vägg som är trist, häng ut lite vänner så blir det genast roligare..



Myran

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för att du tyckte mitt barn-barn är en sötnos....han är det....är mycket stolt över honom...kram...

2008-08-28 @ 23:22:13
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Tack för det berömmet:) Kul!

2008-08-29 @ 06:27:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha! JApp män är otroliga då det gäller sådant!

2008-08-29 @ 21:15:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0