Dax igen!

Alltså! Förra gången jag stod och strök tvätt i flera timmar så bestämde jag mej (igen) för att det var sista gången jag skulle hålla på så där, spara tvätt på tvätt som ligger i skrubben och knölar sig, Nä jag skulle banne mej ta tag i det på en gång hädanefter! Hur gick det då???? SKIT kan man säga! Nu skall jag styra upp det där igen.

fast först skall vi äta om brudarna kommer hem dvs, annars kan jag äta själv men det är inte lika kul. Chefen jobbar ju kväll den här veckan och på fredag drar han till Schweiz!!!! Jättekul för honom, han vann en resa  på jobbet så det är väl bara och gratulera och önska att han köper hem en ost eller nåt ;) SKÄMT ! gillar inte den.

Nä nu äta korv och bondsås sen på´t bara!

Hörs later on!

Myran



Kommentarer
Postat av: Pej

Hej!



Tack för tipset om Halens. Måste genast surfa in där och kolla vad dom har att erbjuda :-)



Ha en bra kväll!

Kram

2008-08-25 @ 19:09:44
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Pej

Jag fattar ju inte sånt där med testamenten och grejer men jag kan tänka mig att N har skrivit att han inte vill att hans barn ska ha en massa pengar. Men man kanske inte kan göra sina barn arvslösa? Jag vet inte men men. Huvudsaken är att mormor klarar sig.



Ja men varför skriva nåt till mig överhvudtaget om dom ändå inte bryr sig? Blir så trött på sånt!



KramKram

2008-08-25 @ 21:03:00
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0