Chefen!

har landat i Schweiz, jag antar att ni antecknar..
Undrar hur det ser ut där och vad dom skall göra nu?? fick sms i morse då var dom på arlanda och drack öl å jäger kl 08:34.........
Hoppas det inte var idag som kostymbesöket skulle vara HAHA . NÄ jag vet att det inte var idag.
Skulle jag ha velat vara med istället för att jobba??? Svår fråga..
Det var en jobbrelaterad resa!
Å jag ska tll Göteborg i november med brudarna det är inte jobbrelaterat det är partyrelaterat!!!

NICE!!

Worth waiting for....

Myran

Kommentarer
Postat av: marie

chefen har det bra nu va.....schweiz, där har jag aldrig varit, men jag har sett bilder, det är fint där...

2008-08-30 @ 14:47:18
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag har antecknat!

2008-08-30 @ 14:48:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ina

jag vill inte skrämmas men jag vill berätta hur jag är. sen är ju upp till var och en om de reagerar eller ej. jag har läst här lite hos dig. undrar: om du är i Sveich? eller någon annan? chefen? aha! nu förstod jag, chefen!

nu ska jag fortsätta kommentera ditt svar:)

haha! tufft, det är något man är väldigt väl bekant med här, syster Tuff tycker tydligen om mig. men egentligen är det inte jag som drabbats utan barn och jag ser människor med andra ögon än dårar som sitter på sina välinredda kontorer och vattnar blommor och väntar på att folk ska lämna dom ifred med sina problem. problemet är bara att då sitter de på fel kontor, haha! finns det någon som kan säga det till dom då är väl tur. ja, jag är alltså inte alls felfri men för något år sen då jag var i en jätte stor knipa och gick genom alla helvetes kval och väntade hjälp från samma männsikor och inte fick något förutom löften under hela 3 månader, då brast det för mig. idag har jag lärt mig mkt om folk. hoppas jag har inte skrämt dig för mkt, haha:)

2008-08-30 @ 15:31:53
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: Ann

HAHAHAHAHHA!

2008-08-30 @ 18:22:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0