Bra dag!

Sov inte allt för länge idag, skönt att vakna och inte vara så där trött/sliten som man kan känna sig ibland när man intagit alkohol kvällen innan, var ju som sagt till Lisa och åt en jättegod sallad och halloumi ost och sen satt vi och pratade och drack cider och rökte, vi har så himla  trevligt hon och jag. Efter ett tag kom hennes särbo som hade varit och fiskat så jag sms:ade till chefen att ta med whiskey och komma upp! Sen satt vi där till nästan ett och chefen och särbon pratade fiske och jag och Lisa om livet mm.. Trevligt värre!!

Idag så har jag planterat lite av de gräs som är fleråriga som jag haft i mina krukor ett tips jag fick av våra andra grannar igår.Samt satt taklök vid dammen, det börjar arta sig och se bra ut. Nu skall jag göra en gång från dammen till växthuset men chefen och jag är inte riktigt överens eftersom jag vill att det skall se bra ut och chefen vill att det skall vara praktiskt. Vi får se vem vinner den duellen :).

Sen tog ja och agnes en promenad med hunden och då skulle ju Melwin (katten) med, han är för rolig men eftersom vi var på svampjakt så kunde vi inte vända innan vägen tog slut så Melwin var bra trött innan vi kom hem, ett tag så hängde tungan ute på han det vart ju en sväng på ca en halvmil och med de småbenen blir det jobbigt. Nu har vi precis ätit och chefen är och fiskar. Ska kolla runt lite..

För den delen så fick vi fulla svampkorgen!!! Det var inte den största men ialla fall..

Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0