Bra början???

Var ju uppe bra länge igår med tanke på att jag började sent idag(11:45) sov till halv nio för att sedan kliva upp och koka kaffe hämta tidningen och sätta mej i växthuset och avnjuta frukosten, Melwin och Zingo gjorde mej sällskap, sen var det dax och göra sig klar för att åka och jobba. När jag hade duschat och höll på att klä mej ringde en av våra TL till mej och undrade om jag var på väg??? Ja jag börjar ju 11:45 (klockan var ju bara 10:30) AHA fick jag till svar har du ändrat schemat?? Kollar då på schemat som jag har på kylen och där står att jag börjar 09:45... Alltså så var jag redan sen. Gjorde mej klar och kom till jobbet 11:15, en och en halv timme sen.. Får ta det på kompen som redan ligger på minus 19 timmar.

Det värsta är ju att jag hade lite roligt åt Amanda som var 15 minuter sen till sitt jobb i morse, vilket hon påminde mej om när hon ringde och talade om att jag hade åkt hemifrån med plattången i ... Bra gjort!!!


Nog om detta !!

Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0