Äntligen!

Fredagkvällen satt vi mest i växthuset och chillade, Amanda och jag drack vin och pratade allvar, hon höll på att slå in paket till i kväll då hon är på fest i stan. Hoppas att hon har kul.Vi rökte lite vattenpipa sen skulle brudarna kolla på film då slog jag en signal till bästa Lelle i göteborg, vi gick igenom veckans händelser och diskuterade livet i allmänhet, vi tycker så lika i det mesta så det är så enkelt att prata med henne! Sen tog jag en promenad med Hunden och pratade lite med grannarna i byn.Kom hem vid tolv och la mej nästan på en gång.

I morsen sov jag bra länge satt på altanen och fikade med Agnes och Julia skönt :) Sen plockade jag ihop och dammsög . Amanda o jag skulle åka och handla så vi skjutsa hem Johan på en gång, sen när vi kom hem satt vi lite på altanen och pratade sen gick vi in och la oss på soffan och vilade. Efter en stund så kom mannen hem= Äntligen, vi lagade god mat och sen skjutsade han amanda till bussen och vi vilade lite efter maten och nu har vi varit på en långpromenad med hunden, nu blir det lite koll på tv till amanda skall hämtas.

Ordningen är återställd Me like.

Myran

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! ja men har du en make som är en fena på rulltårtor behöver du ju inte:))

2008-08-17 @ 07:45:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0