Alone!

Ja i morse drog mannen iväg på den årliga fiskeresan, såg ut på packningen som dom skulle vara borta i flera månader..Men det blir det inget av med. Åkte ner på jobbet och tiden gick så himla fort idag, fick lite helginfo av Linda även om det kändes som inte allt vart sagt...Anna har  fortfarande semester och verkar inte direkt ha tråkigt när man läser hennes blogg.. Ordningen är snart återställd på jobbet folk kan ju inte vara ledig hur länge som helst. Även om flera jobbar så hinner man inte träffas dax för en date igen tjejer, vi skulle ju ha dildoparty hos Anna denna gång. På vägen hem så ringde mannen och dom hade kommit fram till stugan packat in grejerna , och dragit iväg för att fiska och dom hade fått ca40 stycken som skall rensas och frysas in, jag är inte nå avundsjuk fy sjutton va trist att rensa, men fatta va klok vi kommer bli av allt ätande sedan om detta håller i sig då blir hela frysen full med fisk , då får jag ta med lite till min kära vän Lelle i november hon kommer att bli tokglad :)

När jag kom hem hade flickorna gjort tacos och det var tända ljus och mys sånt gillar ju hela våran familj, jag är en storkonsument på värmeljus, men inte vilka som helst . Ikea´s ligger på topp =bäst. Nu har jag läst lite bloggar surfat runt lite och skall ta det lite lugnt innan det är dax att sova, Agnes drog iväg på Kymcon till Njutånger till sin kärlek och Amanda o Johan kollar på tv.  Ja det var väl dagens dos till bloggen.

Har idag myntat "Ta till dej och inte åt dig" till ett par arbetskamrater vet inte hur dom gjorde men det känns som jag inte bryr mej, orkar inte med det för det är ganska mycket tjat just nu men det behövs, vissa har inte fattat att det är en arbetsplats utan tror det är nån lekstuga , kan ha nåt med ålder och erfarenhet att göra..... Jag vet  vad det innebär och det är väl huvudsaken för min del och en del tycker jag är bitchig och det gör mej ingenting.

Over and out

Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0