73 st

Värmeljus är tända i mitt älskade växthus! jag vet att jag tjatar om det men när vintern kommer då blir det tyst på  ,PROMISE!! då brukar jag bara tända lite ljus för mysfaktorns skull, sitter ju inte här då och fryser(men det har hänt)!!

Brudarna och Johan åkte ner för att kolla på lyskvällen nere vid havet, amanda har sin stora kamera(canon eos 400) med sig å hon kan ta fina bilder som ni sett, jag bara önskar att jag hade den blicken som hon har, agnes har också den ådran vet inte var den kommit från måste vara chefen som har den..

Jag är bra på annat tex...göra buketter mm är ju utbildad florist! Det trodde ni inte va! fast jag jobbar inte med det nu, jobbar som kommunikatör, innan det sålde jag hojar mopeder trikes mm skitroligt jobb var det men andra faktorer ställde till det så jag sa upp mej!! Nu vet ni det!!
 
Nu är dom igång ed fyrverkerierna och zingo yrar väl omkring inne kan jag tro han är lite rädd kanske ska hämta ut honom, så han kan gnälla här ute så jag blir tokig istället... ?? inne är det bara han och Nemi katten, Melw är väl ute på span..

Nä ska kika runt lite i cybervärlden och kolla om det är nåt nytt på gång och se hur det vart med utgången i Timrå!!

Hörs!!designhouse trinityb a 146
Myran

Kommentarer
Postat av: Pej

Tack för din kommentar!

Du har nog helt rätt i att det jag inte gjorde idag finns kvar tills en annan dag. Jag är rädd för det iaf ;-)

Gonatt!

Kram

2008-08-30 @ 22:15:00
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Ann

Hahaha ja hur det blev med den utgången vet vi ju nu:)

2008-08-31 @ 11:24:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0