Melwin <3



Melwin är nog den mest fotograferade katterna i våran kommun, men visst är han snygg!
Idag skulle Chefen och jag på bio, det var bara han och jag i hela salongen, vem går på bio kl 16 en söndag?? tydligen bara vi, men vi väntade ett tag sen var jag tvungen och gå ner och kolla om vi satt oss på fel ställe, men dom hade glömt att sätta på filmen bara... Efter en halvtimme så kom maskinisten och meddelade att det gått en säkring och dom kunde inte hitta den som det var fel på så det var bara att ta med den tomma popcorn lådan och den halvtomma drickan och få pengarna tillbaka och gå ut igen.....

Så kan det vara:(
Det är bara att vänta på att småstadsliv 3 kommer på dvd så får vi se den hemma istället!

//Myran

Kommentarer
Postat av: agnes

jag hade ingen aning om att du uppdaterade den här bloggen fortfarande. Snacka om att du snodde Melwinbilden också, precis den jag lagt in.

Busigt mami!

Tur att du har en nice data jag kan sitta vid :)

2010-03-31 @ 00:43:03
URL: http://agneslantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0