snart helg igen!





Så har det snart gått en vecka igen, en ganska jobbig vecka med massa möten som äter upp min tid på jobbet, en del välbehövliga möten svåra såna men det känns bra när det är avklarat...

På hemmafronten så har vi börjat med köket efter en hel del diskussioner där vi fick gå halva vägen var, känns bra det var lite jobbigt läge ett tag!

Det känns skönt att ha sån bra kontakt igen med sina nära, vi behöver verkligen varandra!

En annan vän har en jobbig period och det räcker ibland med ett sms för att visa att man bryr sig.

Få se om det blir en tripp till Ikea i helgen för att köpa till det som saknas i köksväg, sen hittar man alltid nåt annat som man behöver där ett väldigt bra ställe att "förlusta" sig på.. Skönt att slippa åka med släpvagn den här gången!

Har så mycket funderingar på hur vi skall ha det med kakel, tapeter mm men det ät ganska angenämnt att fundera på.

Jag skall gå och lägga mej så jag hinner prata lite med chefen innan han somnar, själv har jag haft en stödvila på soffan så vi får väl se när man somnar, har lite att fundera på efter ett telefonsamtal också.....

Tjingeling i morgon är det fredag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0