söndagsbloggare?

är det så att jag inte kommer mej för att uppdatera oftare, eller så händer det inte så mycket så jag behöver uppdatera! Sen tisdagen vad  har hänt då? Har varit på lunchdate med brudarna, trevligt det var ett tag sedan tråkigt att det kanske inte blir nå Göteborg i år... Vi får se.

På jobbfronten går det vidare, har en del viktiga saker att ta tag i och hålla koll på det är ganska tungt emellanåt, men med bra kollegor så går det lättare, snart ska vi träffas lite utanför jobbet med och det är alltid kul. I fredags så var vi bara hemma och inte gjorde nåt särskilt, igår hade jag ett långt samtal med min pappa och vi kom överens när vi skulle träffas, det får ju inte krocka med olika saker... Sen på kvällen kom grannarna över "bara sådär" och vi spelade kort och hade skitkul, det var ett bra tag sen vi sågss. idag har jag gjort klart lite beställningar på smycken som skall levereras, sen blir det lite lugnt på den fronten tills lördagen då jag och chefen drar åt Täby för en mässa helt i min smak, och han är schysst och följer med!

Nu ska jag kolla om det finns nåt att äta innan det är dax för att sova innan det börjar en ny arbetsvecka. funderar och funderar på vad jag skall ha för teckensnitt på kommande tatuering!

Hörs//Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0