Min omtänksamma man <3

chefen är då den bästa ! Igår när han kom hem från jobbet så hade han gjort ett "verktyg" så jag kan stansa ringar alltså fingerringar, samt ett ställ där jag kan ställa mina stansar i bokstavsordning och nummer ordning, har svurit för att det är så jobbigt att sitta och leta bokstäver!

Ibland är det så man tror att dom är färsvunna! så nu kommer det att bli mycket lättare!

Däremot så börjar det blir lite "väl" mycket prylar nu men jag får försöka hitta på nån lösning så att det inte ligger lådor överallt! Men att det skulle bli så här kul och så här "stort" hade jag ingen aning om.. Annars är det söndag igen och den här dagen skall det strykas lite och jag ska skjutsa agnes till stan på dansen, det är väl den enda planeringen hittills!

That´s all folks.

//Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0