2 sept



Idag skulle min mamma ha fyllt 65 år....

Jag undrar hur vi skulle ha firat den om hon hade varit med oss?

Ibland saknar jag henne så jag vill skrika, TÄnk va mycket som hon har missat, Tänk va mycket som jag skulle ha vilja tala om för henne och kan komma på mej att jag ska ringa och kommer på att det inte går, jag skulle vilja tala om för henne att hon hade rätt i en del saker som jag inte alls trodde och kanske be om ursäkt för att jag tappade humöret när hon påstod vissa saker, som jag inte ville tro att det skulle bli så! Ville inte inse att hon hade rätt!

Men nu är det till att gilla läget! Skall åka på graven innan jag åker till jobbet idag!

Börjar inte jobba förräns 13 :00 det är riktigt skönt sen jobbar jag till 19:30 men det är inga problem. Vaknade med en skaplig huvudvärk, skjutsade agnes till bussen och sen hem och drack kaffe tog en tablett mot migrän la men på soffan och nu är det bättre!

Har matbröd på jäsning så det är snart dax att baka ut och grädda, sen är det plocka ihop för att åka neråt jobbet igen. Ta hand om varandra och tänk på att man vet aldrig hur länge man har sina nära och kära! Med andra ord får man vara rädd om de man har kvar!

Take Care//Myran avslutar med en bild på dom två som betyder mest i mitt liv förutom chefen <3


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tänk om alla va lika kloka som du! Du kanske inte är det jämt, men i dom viktiga frågorna. Pratade precis med syrran hon sitter fortfarande fast i sverige pga. att visumet inte är färdigt.Sudan känns ju inte ''nästgårds'' precis. Man hälsar inte på över dan lixom.Men helst vill jag inte att hon åker, rent egoistiskt alltså! Kram

2009-09-02 @ 12:22:50
URL: http://magganlagerqvist.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Kan tänka mig att saknaden är fruktansvärt svår.

Tänker på dig idag och på din mamma också.

Bamsekram till goa Myran.

2009-09-02 @ 12:45:34
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0