1 år äldre!

Igår hade jag födelsedag! En bra sådan med mina närmaste omkring mej, TUR man har en sån fin familj hur skulle det annars vara? ialla fall hade jag lagat god mat och vi hade så trevligt!

Idag har jag chillat lite och sen har jag och Chefen varit på promenad så jag har provat nya gortexskorna! GUd så sköna! har skjutsat agnes och Oscar till bussen Amanda är i stan och kommer hem i morgon innan hon skall jobba, det är bara att njuta av tiden som hon är hemma snart går flyttlasset till stan för henne och Niklas, mysigt för dom och tomt blir det för oss! Men vi har ju agnes kvar hemma tur det, sen när hon flyttar ja då kan man känna hur det är och vara solo, men som chefen sa idag- vi behöver inte prata med varann för vi vet vad den andra vill...

Oroligt vad tyst det kommer att bli! TACK till er som grattade mej på min dag nu är det 5år sen drar vi till Kreta med pappa! det kommer att bli nice! Men innan dess hoppas jag vi kommer iväg till kroatien, nån som varit dit och vill delge mej lite info så är jag mer än tacksam!

Thats all folks.

//Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0