Nice chefen!

Vi kör en liten snabbresumé!

Måndagen var det dax att jobba igen, åkte dit glad i hågen till klockan 08:00 utan att titta på schemat...
Började 10:00 och jobbade till 19:15.. Låg på minus direkt! Men fick mycket gjort och var trött som ett as när jag kom hem;) Men vilket väder det var.....

Tisdagen började i tid 08:00 och slutade 16:00 det gillas!
Däremot så har jag varit sååååååå irriterad idag... Men de kommer att straffa sig själva i slutändan! det kommer jag att skriva under på! Var GLAD att ni har jobb och sköt det ni ska så löser det sig sen!

i går när jag åkte från jobbet så pratade jag med chefen han jobbar eftermiddag denna vecka 14-23 och han höll på att dona i verkstaden på jobbet.... han jobbar inte där men jag vet att det brukar vara en del "aktivitet" där på eftermiddagsskiften... När katten är  borta....
"va gör du " frågar jag .. Det får du se sen, om det blir bra så att säga får jag till svar..

GENAST börjar det funderas och gnuggas i mitt huvud.... VAD är det som han gör??
idag hade jag glömt samtalet för inget hade han med sig hem igår.

kommer hem idag efter jobb och presenthandling, våran amanda fyller 20 år i morgon så det vart ju paket och vad vi köpte kan jag inte berätta för då blir det ingen överraskning för henne för hon läser minsann det mamma skriver:))

ialla fall vi lagade mat och gud välsingne  den som uppfann korv och pommes !!!
sen pratade jag med chefen och han undrade om jag hade sett nåt... Jag kollade genast om det var nåt till växthuset.. men det var det inte.. "har du tvättat nåt? frågar han..
jag knallar in i badrummet och tro på fan han har gjort ett nytt"lås" till tumlaren.

Ja kära nån det var väl det sista jag räknade med.. Men nu kan man lägga bort silvertape/genomskinlig bred tape och använda "låset" fatta va smidigt det vart och framför allt hur många tusen sparade vi inte på att slippa ta hit en lämplig person att laga det alternativt köpa en ny tumlare!

Nu till min stora fråga!!! Hur många såna här chefer finns det där ute??
Här kommer lite diverse bilder på våran blivande 20 åring, sen får man nog byta lösen på bloggen :))

Over and out//Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0