helgen!

Men vilken helg! Helt kanon!
Fredag kväll drog jag och chefen till svarttjärn och flugfiskade, det gick toppenbra och rätt som det var så hade jag hugg!!! ojojoj då vart det lite styrigt med tanke på att chefen stog på andra sidan sjön och pratade i mobilen, han la på och försökte hjälpa mej så gott han kunde, problemet var bara att HAN hade håven..... Så den regnbågen jobbade i onödan för att sen återvända.. MEN DÅ VAR JAG FÖRBANNAD!!! Vi åker numera med en varsin håv..

Lördagen spenderades hemma med diverse sysslor, lite chillning i växthuset med vattenpipa och lite snack med agnes, amanda var ju i stockoholm.. Kvällen gick vi upp till Ola, och bakade pizza i hans bagarstuga, det blir så gott och till det så dracks det lite vin och sen hade ju bagarn med sig tårta som avnjöts.

En kubbrunda avhandlades också, sen satt vi och pratade långt in på natten som bekant får ju tiden fort när man har roligt! Massa trevligt folk, janE,Lisa, Mats Lisa,Anders,Maria,Ola,jag och chefen, det yngre gardet drog till diverse håll, det var fest i Bölan, och cruising i söderhamn, agnes var på grillfest i Hudik så hon kom hem strax efter oss.

idag har det målats och sen har jag bestämt att lägga ner ett av mina trädgårdsland, jag är ju överöst av kirskål i min trädgård och om man inte håller efter så tar dom över.. så nu har jag flyttat på de plantor som jag vill ha kvar får se om dom överlever. Sen lagades lite mat, kolla lite på tv och sen var jag och hämtade amanda och niklas på bussen och chefen hade varit på styrelsemöte med vägföreningen, sen var det dax att besöka svarttjärn igen, men inget hugg för mej i kväll, men chefen har rensat en regnbåge som han fick.

I morgon vankas jobb igen och det är mycket som skall  göras nu, det blir nog lite övertid skulle jag tro, för NU gäller det att ta rätt beslut i vissa lägen, en del viktiga saker skall avhandlas. Sen skulle det vara på sin plats med lite varmare mornar så man kan åka Marauder till jobbet det skulle gillas!

ja mer än så blir det inte för den här gången!
Over and out//Myran

Kommentarer
Postat av: Anonym

På torsdag kommer jag in till jobbet för lönesamtal med H. Måtte du inte va ledig eller nå annat tok! Jag räknar med att träffa dig då :)

2009-05-26 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0