rubrik!

Grattis till Emilia som fyller 2 år idag :))

har liksom tappat gnistan för att blogga..:(
Ibland vet man inte vad man ska skriva för det händer ju inte saker hela tiden som man vill dela med sig av.
helst av allt skulle jag vilja skriva av mej lite grann så man får rensa ut lite grann, men jag skiter i det och funderar på om det kommer att ge sig med tiden? Tänk om det skulle hända något så vi MÅSTE träffas hur blir det då?

Hur tänker du egentligen?? Varför är du så långsur?? Har inte alla rätt att göra fel och sedan bli förlåtna?
Jag tycker det ialla fall !

Tur att man har så mycket goda vänner omkring sig och en underbar familj, TÄNK om man vore HELT ensam fy sjutton vad det vore drygt! 

ialla fall så börjar det bli time för en rejäl sväng till Ikea med chefen nu skall det handlas och pysslas i "myrans" hus! det kommer att bli hur nice som helst, skall bara kolla så att chefen också kan vara ledig!

sen blir det till att ta med släpvagnen och åka!!!

Pratade med kära pappsen ikväll, han och sambon skall åka till Kreta igen det gör dom rätt i !
Han är bra att ha han :))

Nä nu ska jag sluta älta,
Vad vore livet utan underbara vänner, ett bra jobb och en underbar familj??

förmodligen DÖDSTRIST!

Kram på er //Myran
 jag måste verkligen ta tag i min frisyr! klippa och slinga !
det får bli denna vecka helst i morgon!


Kommentarer
Postat av: Linda C

Döds skön bild hehe Bakom ett träd! haha De där behövde jag nu, tack vännen! :) kramen

2009-06-08 @ 22:31:58
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0